Čočkovo-zeleninové karbanátky

Menší červencový update - tyhle burgry v ještě vychytanějším podání jsem vařila na Street Dance Kempu - pár fotek zde: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.169515713230772.1073741829.166302200218790&type=3

.."placky" jak hovězí, i František to říkal..

Je to jednoduchý, je to rychlý, a hlavně jsou k sežrání - tak tady máte tyhle karboše, který vypadaj trochu jak hovězí, za což může.... áááá, modří už vědí - řepa!

Takže na plech, dejme tomu 12 - 14 placek, je potřeba:


  • 400g vařené čočky /měla jsem klasickou zelenou
  • 200g řepy - najemno nastrouhat
  • 200g mrkve - najemno nastrouhat
  • 100g cibule - malé kostičky
  • listová petržel - nasekat - množství libovolné
  • uvařená rýže nebo namočené ovesné vločky
  • česnek - libovolně
  • ..hezky se s tím pomazlete, ruce jsou nejlepší!
  • sojová omáčka, sůl, pepř, dijonská hořčice
  • volitelné: pikatní omáčka/sambal oelek/chilli, majoránka, rozmarýn a jiné dobré koření, záleží také, jak moc pikatní je chcete mít
Postup je následovný - čočku můžete mixnout, já ji měla uvařenou hodně doměkka, tak jsem nemixovala, jelikož jsem nedávno mixér zabila na oříškách, přidáte nastrouhanou a najemno nakrájenou zeleninu, koření - dle chuti prosím - tohle narozdíl od syrovýho masa můžete ochutnávat bez nějakejch obav. 
Jestli máte hořčici hodně pálivou, tak s ní opatrně. Dala jsem pár lžic uvařené rýže, která mi zbyla a krásně mi to těsto drželo pohromadě - můžete dát třeba vločky, ale asi by to šlo i bez ničeho.

......a tady konečnej karboš!



A pak pečte - nebo smažte na oleji - dle vaší trouby, na olejem vytřeném plechu či pečícím papíru - musím říct, že mě překvapilo, že se pekly docela dlouho na hodně stupňů. V podobných receptech jsem většinou našla kolem 40 minut na 150 až 200 stupňů. A k tomu? Třeba nějakou dobrou bramborovou kaši!

Jaký karbanátky máte nejradši Vy? Podělte se se mnou v komentářích.









Žádné komentáře:

Okomentovat